27 Ocak 2012 Cuma

Fotoğraf hikayem

  Penceremden dışarı bakıyorum...
 Belkide birazdan çekilip Perdeyi kapatacağım ve bilgisayarımın başına geçecegim rutin bir seyir
hali...
Öyle olmadı birşey farkettim, ben hep bunun daha özellikli merceklerle görülebilir birşey oldugunu zannederken, aslında yaratıcımın bana verdigi donanımın haddi zatında var oldugunu ögrendim, gözüme ilişen kar tanelerine daha bir dikkatli baktım, şekilleri vardı hemde birbirine hiç benzemeyen, herbiri birbirinin benzeri ama tamamen farklı şekiller, tahmin ettiğiniz gibi makinamı aldım hemen odamda bir sevinç ve heyecan fırtınası kısa bir koşturmaca işte elimdesin digital sevgilim :) şimdi biraz yakınlaşalım ve netleyelim derken elimdeki merceklerle yakınlasabildigim kadar yakınlastım bir makro objektif eksikligini bugün derinden hissetmiş bulunuyorum :( ama olsun bence gayet anlaşılır gürünüyorlar..

   Bu bana göre bir yaratılış harikası ben böyle yıllarca gelişi güzel yagdıgını zannettigim ve bir kac yıl önce herbirinin farklı şekilleri oldugunu ögrendigim fakat bire bir görme fırsatına bugün erştigim bu harika ötesi soğuk güzellik bana neler düşündürdü neler hissettirdi tarif edemem
         Bildigim tek şey kendime şöyle bir soru sordurmuş olması;  Acaba hiç keşfedilmemiş gün yüzüne çıkmamış daha ne harika sanat eserleri var acaba Allah'ın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder