28 Ocak 2012 Cumartesi

Fotoğraf hikayem...

    Kurs çıkışı cansuyla taksime geçip çekim yapmaya karar verdigimiz bir gün..
Hava güzel ve fotoğraflık, minibüse binip taksimde iniyoruz ve rastgele bir sokaktan girip devam ediyoruz, tesadüf önümüze tramwayların bakımının yapıldıgı bir yer çıktı, daha önce hiç görmemiştim genelde portrelerime tramvayı dahil etmek istedigimde kısıtlı bir zamanım olurdu malum tramvay hareketli bir sistem :)

    Bu fotografı görenler ee çok rahat görünüyor da sonra nooldu falan diyorlar, cansuya birşey olmadı tabii diyorum bende ve anlatıyorum, birde orada kendisini erkek zannettigimiz fakat hadi hoşçakal derken senin adın neydi diye sormayı ancak akıl edebildiğimiz ve haddi zatında kız çocugu çıkan velet sagolsun bizi çekim yaparken hiiç rahat bırakmadı beni de çekerseniz giderim diyebilecek kadar özgüven sahibi veletimiz bizi epey güldürdü... Tabi benide çekersen diyen bir çocuk geri çevrilmez mantığı ile bir kaç kare onu da fotoğrafladım...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder